Jdi na obsah Jdi na menu
 


Září

1. 9. 2013

30. září
ČJ - pracovní list v červených deskách (až na pátek).
ČT - O klukovi z cirkusu - nacvičit plynulé čtení s přednesem a splnit úkoly (na příští pondělí).

27. září
ČJ - str. 19, cv. 3 - možnost nacvičit si diktát
Nezapomeňte deníčky a úkol z "Víš, co čteš".

26. září
Na zítra úterní úkol z češtiny.

25. září
Na zítra nezapomenout pomůcky na dílnu čtení (sešit a knížku).

24. září
ČJ - str. 18, cv. 3 do domácího sešitu (na pátek).
Tom, Eliška Ku., Verča, Anička a Eda - doplnit 14-ti denní plány za uplynulé období (do pátku).

23. září
ČT - O dobré hospodyňce - nacvičit plynulé čtení, klesat hlasem u tečky, snažit se o výrazný přednes (aby se poznalo, když se někdo ptá, bojí, je naštvaný, ...) na 30. 9.
DDÚ - zjistit si, proč je 28. 9. státní svátek na 25. 9.

20. září
Na pondělí:
- dokončené dvoutýdenní plány (ve škole jsme zvládli vyplnit společně smajlíky, doma si děti doplní slovní hodnocení)
- deníčky
- děti mají možnost nacvičit si první diktát, který budeme v pondělí psát (str. 17, cv. 5)

 19.září
Na zítra žádný úkol nemáme :-).

18. září
Na zítra podzimní plody, které jdou propíchnout - co nejvíce druhů, dostatečné, co nejvíce množství.

17. září
Potřebujeme co nejvíce širokých modrých plastových víček (od mléka), prosím, shánějte a noste do školy.

16. září
ČJ - str. 15, cv. 4 - do domácího sešitu pro ty, kteří si myslí, že potřebují procvičovat.
ČT - O šikovné opičce - na příští pondělí - umět plynule číst a splnit úkoly.
Začala soutěž ve sběru kaštanů a žaludů. Nasbírané plody vysypávejte na určené místo v suterénu (ukážu během týdne dětem) a dětem dejte jen lísteček se jménem a počtem kilogramů. Oddělujete kaštany a žaludy.
Děti mohou nosit do středy plody listnatých stromů a keřů na ukázku - buk, dub, javor, jírovec, růže šípková, hloh, jeřáb, lípa, trnka.
VV - na čtvrtek budou děti potřebovat množství nejrůznějších podzimních plodů, které se dají propíchnout. Čím více druhů a čím více plodů, tím lépe.

13. září
Na pondělí nezapomenout čtení "O smutných rodičích" a deníček s víkendovým zážitkem.

12. září
Ukázat rodičům pozvánku na výlet v rámci celoškolního projektu "Náš region" v sešitě pro rodiče.

11. září
Na zítra přinést svou ji knihu na dílnu čtení (a také samozřejmě sešit - ten velký).
ČT - naučit se zpaměti básničku Lesní příběhy (založená v červených deskách na český jazyk) a nakreslit k ní obrázky - do 18. 9. (středa za týden).

10. září
ČJ (DDÚ) - zahrát si hru se slabikami, jako jsme hráli ve škole

9. září
ČT - O smutných rodičích - během týdne číst tak, že v neděli budou děti číst pohádku plynule + vypracovat všechny úkoly. Děti by se měly začít učit rozvrhnout si práci během týdne tak, aby ji do neděle stihly (někdy mají kroužky, jindy mají volno, někdy jedete na víkend pryč, jindy mají možnost dokončovat práci i o víkendu - s tím jim zatím pomáhejte).
ČJ (DDÚ) - str. 7, cv. 1 - přepisovat věty (kontrolovat si bezchybnou práci) do domácích sešitů a za věty do závorky psát číslicí počet slov ve větě. Děti vědí, že tento úkol je dobrovolný - začínají se učit uvědomovat si, co jim jde a co jim nejde, a kdy je tedy potřeba více trénovat i za cenu domácí přípravy. Komu tedy nedělá potíže vybavit si psací tvary písmen a bezchybně a rychle opisovat, úkol psát nemusí (ale může). Kdo naopak tápe v tom, jak se které písmeno píše, těžko se orientuje v textu, píše pomalu, ten by úkol napsat měl, aby se vytrénoval (ani zapisování úkolů do úkolníčku mu pak nedá tolik práce).

6. září
Deníčky - psacím písmem zážitek a obrázek
DDÚ - přinést rostlinky lesních plodů z Ostružinky

5. září
Rozmyslet a napsat, jak hodnotit dodržování a porušování třídních pravidel.
DDÚ - M str. 6. dokončení cv. 2

4. září
Rozmyslet a napsat, čeho se mají týkat třídní pravidla (jedná se o přípravu na zítřejší společnou práci ve třídě).

3. září
Nechat rodiče pročíst školní řád a podepsat na spodní linku v notýsku, ukázat rodičům zápis v sešitě pro rodiče a i tuto informaci nechat podepsat.

2. září
Děti si nesou domů v tašce:
- loňské učebnice a pracovní listy na památku
- zelený šanon - založte do něj všech 100 košilek a zboku podepište, děti si ho přinesou zpět do školy do čtvrtka
- desky na pracovní listy - na boční vytahovací štítek si je všechny podepíšou (tak, aby jejich jméno přečetl každý, kdo bude mít službu na sešity)
- učebnici matematiky - obalit, podepsat (na přední stranu vpravo dolů, také čitelně) a nosit do školy denně
- notýsek
- sešit s informacemi pro rodiče - pozorně pročtěte a podepište