Jdi na obsah Jdi na menu
 


Únor

3. 2. 2014

28. 2.
O víkendu a během prázdnin:

deníček - alespoň dvě věty, ale může být i víc :-)
matika - v modrých deskách počítání - jsou to čtyři stránky, když bude hotový alespoň jeden list(počítání a spojování, tak to stačí)
hodnocení práce za měsíc únor - vybarvit smajlíky a tam, kde se nedaří, vymyslet řešení do dalšího měsíce
Děti si nesou domů desky na prohlédnutí a podepsání.

27. 2.
Zítra přinést růžový čtenářský notýsek ke kontrole.
Dobrovolný domácí úkol - Čteme s porozuměním - Záměr autora - Den 2 (na úterý po jarních prázdninách)

26. 2.
Dobrovolný domácí úkol - naučit se na hru "Tleskaná" řady násobků násobilky 2, 3, 4, 5 a 6, tedy:
2 - 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20
3 - 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30
4 - 4, 8, 12, 16, 20, 24, 28, 32, 36, 40
5 - 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50
6 - 6, 12, 18, 24, 30, 36, 42, 48, 54, 60

25. 2.
M - vyplnit tabulku násobků přesně podle učebnice na straně 19 (pouze do násobků 6 x 6 a bez násobků nuly) - na zítra (středa)
ČJ - pracovní list v červených deskách - vybarvit jednou barvou políčka se slovy napsanými bez chyby a jinou barvou políčka s chybami (na pátek)
Dobrovolný domácí úkol
M - procvičování počítání na straně 53 a 57 - průběžně
ČT - čteme s porozuměním - Týden 26, Den 5 (na čtvrtek)

24. 2.
ČT - Víš, co čteš - dvě stránky - až do pondělí po jarních prázdninách

21. 2.
Dobrovolný domácí úkol - vybrat si jednu osobnost z učebnice ČJ 75/3 a připravit si o ní dvě zajímavé informace pro ostatní. (na pondělí)

20. 2.
Čtenářský deník - dnes jsme si ho společně zavedli a udělali první zápis, aby děti věděly, jak na něj. Vše, co  něj budou psát, jsme v průběhu roku trénovali, mohou používat sešit na dílnu čtení, když budou psát, jaké má jejich postava vlastnosti. Včas jim řeknu, kdy mají deníky přinést, nyní by měli všichni číst tak, aby do května přečetli alespoň jednu knihu.

19. 2.
ČT - Víš, co čteš (na pondělí)
Během měsíce a půl se budeme snažit co nejvíce otužovat večerním sprchováním nejdříve vlažnou a poté i studenou vodou :-).

18. 2.
ČJ - PL vybarvit jen políčka s podstatnými jmény (na pátek)
Dobrovolný domácí úkol - Čtení s porozuměním Týden 25, Den 5 (na čtvrtek)

17. 2.
M - 18/4 (druhý sloupeček, první jsme dělali společně ve škole)

14. 2.
Dobrovolný úkol z matiky - vymyslet a zapsat si do dobrovolníčku slovní úlohu(y) na násobení šesti.
Na pondělí deníčky a Víš, co čteš.

12. 2.
AJ - na příští středu přinést svou oblíbenou hračku (jednu)

11. 2.
ČT - Víš, co čteš
Dobrovolný domácí úkol - vytvořit další střihy na pokojíček z pěti čtverců
Ti, co neměli úkol z Víš, co čteš nebo z matiky, ho přinesou zítra!

10. 2.
ČJ - pracovní list (doplnit i/y, vybarvit podle zadání) - na pátek
M - 16/3 pouze 1. sloupeček, přemýšlet, jak si počítání usnadnit

6. 2.
ČT - Víš, co čteš (na pondělí)
Dobrovolné úkoly:
- matika - vytvořit slovní úlohu(y) na násobení pěti
- zjistit, kolik má dospělý člověk zubů, když má všechny, a kolik jich nám do tohoto počtu ještě chybí

Dílna čtení - na příští týden si přineseme knížku, kterou už máme celou přečtenou.

5. 2.
M - 14/4 dokončit (přemýšlet, jak si počítání ulehčit)

2. 3.
Zítra jedeme na poslední plavání, tak ať máme všechno s sebou, abychom si ho pořádně užili :-).