Říjen
31. 10.
ČJ - opravit diktáty (včetně odůvodnění, podrobně vysvětleno ho máte v dopisu pro rodiče)
25. 10.
ČT - O malé princezničce (na pondělí 4. listopadu)
ČJ - možnost nacvičit si diktát na straně 28 (na čtvrtek).
Na výtvarku a pracovku si přinést nůž a lžíci, budeme dlabat dýně.
Předpřipravit si dopis pro Verunku Koželuhovou.
Do deníčku zapsat alespoň jeden zážitek z prázdnin, můžete i víc.
Kdo chce pracovat na úkolech v matice, může, ale samostatně.
23. 10.
Na zítra nezapomenout bramboru s nožíkem na výtvarku a také knížku na dílnu čtení. Sešity mám u sebe.
22. 10.
Ukázat zprávu v sešitě pro rodiče.
DDÚ - hrát s rodič slovní kopanou na poslední slabiku ve slově, ne na poslední písmeno.
21. 10.
ČT - O ošklivé housence - výjimečně již NA tento PÁTEK!
18. 10.
Na pondělí:
- deníčky
- slovní hodnocení do čtrnáctidenních plánů
- čtenářský úkol (nacvičené plynulé čtení a splněné úkoly)
- dobrovolný úkol s pohádkou O poslední vlaštovce
16. 10.
ČJ - udělat opravu v bílé písance (do pátku 18. 10.).
DDÚ - sehnat si knihu Pohádkový dědeček, dočíst si pohádku "O poslední vlaštovce" a připravit vyprávění, jak příběh dopadl (na pondělí 21. 10.).
DDÚ - vymyslet, jakou písničku o ptácích (vlídnou, ne Škubala máma sojku) bychom se mohli naučit zpívat (na pátek 18.10.).
14. 10.
ČT - O dědečkovi a babičce - nacvičit plynulé čtení a splnit úkoly (na příští pondělí)
11. 10.
Na pondělí si můžeme zjistit, co jsou to ptáci stálí a co ptáci stěhovaví.
Jinak jako vždy - deníčky a Víš, co čteš.
9. 10.
Zítra je dílna čtení - nezapomenout na knížku a sešit.
8. 10.
ČJ - napsat si odpověď na jednu mou otázku o Národním muzeu nebo o Novoměstské radnici.
O Národním muzeu jsme vymysleli tyto otázky:
Proč je zavřené? - V jaké je Praze? - Z čeho je postavené? - Jak je veliké? - Jak je vysoké? - Co je vevnitř? - Kolik má oken? - Jak je staré? - Kolik má dveří?
O Novoměstské radnici jsme vymysleli tyto otázky:
Jsou tam auta? - Jsou tam okna? - Je tam střecha? - Jak je velký kostel? - Kdo kostel postavil? - Je to vysoké? - Chodí tam lidi? - Je to staré?
DDÚ - Čteme s porozuměním každý den, Týden 17, Den 4 (na čtvrtek)
7. 10.
ČT - O hlídacím pejskovi (na příští pondělí plynule číst a splnit všechny úkoly)
Dát rodičům podepsat sešit s informacemi - středeční divadlo
4. 10.
Na pondělí:
- deníček
- slovní hodnocení uplynulých čtrnácti dnů
- čtenářský úkol O klukovi z cirkusu
3. 10.
Na zítra je pondělní úkol z češtiny v červených deskách.
Také budeme vyplňovat hodnocení své práce za uplynulých 14 dní.
2. 10.
Na zítra nezapomenout knížku na čtenářskou dílnu a čelenky na výtvarku s pracovkou.
1. 10.
Na čtvrtek přinést čelenku(y).
DDÚ - Čteme s porozuměním každý den - Den 5.