Jdi na obsah Jdi na menu
 


41. týden

9. 6. 2014

Pondělí 9. června
ČJ - opakování párových souhlásek, poznávání a vyznačování podstatných jmen a sloves
M - hodnocení práce za uplynulé období, zadání nových samostatných úkolů, děda Lesoň - dělení na tři stejně silná družstva
Prv - poslední pohádka skřítka Ostružinky, vývoj člověka

Úterý 10. června
Zmíráme horkem :-(, ale stále se snažíme o pilnou práci. Dneska se nám jí povedlo opravdu hodně.
M - kontrola dobrovolného domácího úkolu, rozcvička "Myslím si dvě čísla + dvě podmínky", krokovací rovnice se třemi řešeními společně po samostatné přípravě, autobusové linky ve skupinách (pochvala pro Vašíka), rozhodování o pravdivosti tvrzení k rodokmenu a přidání dvou nových členů - sourozenců Cyrila
ČJ - opakování párových souhlásek při hrách - ve skupinách hádání hádanek od paní učitelky, body za správnost věcnou i pravopisnou, vymýšlení vlastních hádanek, hra s postupným tvořením věty podle zadaných slovních druhů, korektura chyb z našich vět do sešitů
Čtení s porozuměním - text o kácení nemocných stromů a záchraně mláďat sovy pálené - výběr nejdůležitějších myšlenek z jednotlivých odstavců, výběr správných odpovědí a důkazů, diskuze ve skupině a společný rozbor, zejména druhé otázky s náročnou posloupností
TV - s mokrými hlavami a čepičkami a s plnými lahvičkami nejdříve jedna hra přehazované (dost se lepšíme), poté přesun do parčíku a Akátku - kluci fotbal, ostatní ručkování, hrazda, houpačka, hry v "domečku"

Středa 11. června
AJ + M - samostatná práce, kontrola dobrovolného domácího úkolu, ukázka CD na oba předměty, která přišla do školy a která si mohou rodiče objednat
Prv - soutěž v poznávání spolužáků na fotografiích miminek (u někoho bylo jasné hned na první pohled, u jiných to byla sázka do loterie), tvorba informační cedule k naučné stezce "Okolo vranské školy".

Čtvrtek 12. června
Konečně se trochu ochladilo, hned nám to víc myslí :-)
M - vymýšlení úlohy "Myslím si dvě čísla" s podmínkami tak, jak nám to včera i předevčírem zadávala paní učitelka (povedly se nám, byli jsme naštvaní, že se na všechny nedostalo), modelování geometrických tvarů na geodesce, pojmenovávání, dělení na dva stejné obrazce, hledání více řešení, samostatná práce
Čtení s porozuměním - poslední úkol tréninku Hledání důležitých informací - práce se sloupcovým grafem, tvorba podobného grafu naší třídy
ČJ - závěrečná kontrolní práce
VV a PČ - dokončování informačních cedulí na naučnou stezku "Okolo vranské školy"

Pátek 13. června
Dnes jsme vyhodnocovali a nakupovali, oslavovali vítězství v soutěži ve třídění odpadu a rozvěšovali cedule naučné stezky. Také jsme vyrobili přáníčka pro tatínky k jejich nedělnímu svátku.